Totaalprijs   €0.00   


AFREKENEN
  


Veilig Betalen met..

Volg ons ook op ..

Like ons op Facebook Volg ons op Twitter Volg ons op Youtube Volg ons op Instagram

Contact gegevens ..

Funlenzen-Shop.nl

Bellstraat 2D

3133 KE, Vlaardingen

010-7144492

Funlenzen-Shop is een Qshops Gecertificeerde webwinkel

Funlenzen-Shop is lid van Betrouwbarewebwinkels

Pakje Gemak


Uw bestelling afhalen bij een Pakje Gemak afhaalpunt

Er zijn momenteel meer dan 2400 pakje gemak locaties

Voor een goede werking van PakjeGemak lees dit eerst even helemaal door!

Wil je je bestelling liever niet thuis ontvangen in verband met je privacy of wil je de bestelling ergens ophalen op een moment dat het jou het beste uitkomt? Geen probleem, je kunt je bestelling namelijk ook afhalen bij één van de ruim 2400 PakjeGemak afhaalpunten van PostNL in Nederland. Er is altijd wel een PakjeGemak locatie bij jou in de buurt én PakjeGemak afhaalpunten hebben vaak ruimere openingstijden en zijn vaak ook in het weekend open. 

Hoe werkt het versturen naar een PakjeGemak locatie: (Lees dit goed door)  DOEN !!!
Versturen naar een PakjeGemak locatie is eenvoudig als je de onderstaande informatie eerst even leest en opvolgt. 

Stap 1 -  Klik op de link die hieronder staat. 
Stap 2 - Vul je postcode in het vakje linksboven in
Stap 3 - Vink het bolletje voor "Pakket versturen, retour" aan.  
Stap 4 - Je krijgt nu een lijst met pakjegemak lokaties
Stap 5 - Kies de gewenste lokatie, schrijf het adres even op een papiertje en vul het adres daarvan ZELF in bij het afleveradres !

Als je de naam en adres gegevens van dit PostNL afhaalpunt hebt opgeschreven sluit je het PostNL scherm en ga je verder met bestellen of afrekenen. Wanneer je alle artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagen hebt geplaatst reken je deze af bij de kassa. Als verzendwijze kies je voor "Pakje Gemak

Vul vervolgens bij het afrekenen op de plek van het factuuradres je eigen echte adresgegevens in. Vul vervolgens op de plek van het afleveradres de naam en de adres gegevens van de PakjeGemak locatie in exact zoals deze op de website van PostNL wordt weergegeven. Je moet dus ook de bedrijfsnaam van het afhaalpunt vermelden. Het is echt belangrijk dat deze gegevens 100% kloppen om fouten te voorkomen. Let er op dat je bij het telefoonnummer in het afleveradres het nummer van je eigen GSM  telefoon invult. Dit mobiele nummer  kan gebruikt worden om je een SMS te sturen zodra je bestelling op het PakjeGemak punt voor je klaar ligt. Je ontvangt van ons sowieso een email met de Track & Trace-code zodat je zelf kan zien waar je pakketje is. Vul dus ook altijd een goed werkend email adres in. 
 
KLIK OP DEZE LINK OM NAAR DE PAKJEGEMAK LOCATIE KIEZER TE GAAN

Let op: Als een zending na 2 weken nog niet is afgehaald dan wordt het pakje op onze rekening weer naar ons teruggestuurd. Wij zijn op geen enkele manier aansprakelijk als de zending niet wordt afgehaald op het gekozen afhaalpunt. De extra verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Bestellingen waarvan het PakjeGemak adres niet correct is ingevuld kunnen door ons systeem niet worden verwerkt. Bij het opgeven van een PakjeGemak adres moet de verzendwijze "Pakje Gemak" zijn gekozen. Indien dit niet het geval is wordt de bestelling naar het adres gestuurd wat bij het factuur adres is ingevuld. 

Dus..........