Pakje Gemak
Uw bestelling afhalen bij een Pakje Gemak afhaalpunt
Er zijn momenteel meer dan 2400 pakje gemak locaties
Voor een goede werking van PakjeGemak lees dit eerst even helemaal door!
Wil je je bestelling liever niet thuis ontvangen in verband met je privacy of wil je de bestelling ergens ophalen op een moment dat het jou het beste uitkomt? Geen probleem, je kunt je bestelling namelijk ook afhalen bij één van de ruim 2400 PakjeGemak afhaalpunten van PostNL in Nederland. Er is altijd wel een PakjeGemak locatie bij jou in de buurt én PakjeGemak afhaalpunten hebben vaak ruimere openingstijden en zijn vaak ook in het weekend open.
Hoe werkt het versturen naar een PakjeGemak locatie: (Lees dit goed door) DOEN !!!
Versturen naar een PakjeGemak locatie is eenvoudig als je de onderstaande informatie eerst even leest en opvolgt.
Stap 1 - Klik op de link die hieronder staat.
Stap 2 - Vul je postcode in het vakje linksboven in
Stap 3 - Vink het bolletje voor "Pakket versturen, retour" aan.
Stap 4 - Je krijgt nu een lijst met pakjegemak lokaties
Stap 5 - Kies de gewenste lokatie, schrijf het adres even op een papiertje en vul het adres daarvan ZELF in bij het afleveradres !
Als je de naam en adres gegevens van dit PostNL afhaalpunt hebt opgeschreven sluit je het PostNL scherm en ga je verder met bestellen of afrekenen. Wanneer je alle artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagen hebt geplaatst reken je deze af bij de kassa. Als verzendwijze kies je voor "Pakje Gemak"
Vul vervolgens bij het afrekenen op de plek van het factuuradres je eigen echte adresgegevens in. Vul vervolgens op de plek van het afleveradres de naam en de adres gegevens van de PakjeGemak locatie in exact zoals deze op de website van PostNL wordt weergegeven. Je moet dus ook de bedrijfsnaam van het afhaalpunt vermelden. Het is echt belangrijk dat deze gegevens 100% kloppen om fouten te voorkomen. Let er op dat je bij het telefoonnummer in het afleveradres het nummer van je eigen GSM telefoon invult. Dit mobiele nummer kan gebruikt worden om je een SMS te sturen zodra je bestelling op het PakjeGemak punt voor je klaar ligt. Je ontvangt van ons sowieso een email met de Track & Trace-code zodat je zelf kan zien waar je pakketje is. Vul dus ook altijd een goed werkend email adres in.
Let op: Als een zending na 2 weken nog niet is afgehaald dan wordt het pakje op onze rekening weer naar ons teruggestuurd. Wij zijn op geen enkele manier aansprakelijk als de zending niet wordt afgehaald op het gekozen afhaalpunt. De extra verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Bestellingen waarvan het PakjeGemak adres niet correct is ingevuld kunnen door ons systeem niet worden verwerkt. Bij het opgeven van een PakjeGemak adres moet de verzendwijze "Pakje Gemak" zijn gekozen. Indien dit niet het geval is wordt de bestelling naar het adres gestuurd wat bij het factuur adres is ingevuld.
Dus..........
- Eerst PakjeGemak als verzendwijze kiezen
- Juiste adres van Pakjegemak punt zoeken via de link naar de locatiewijzer
- Adres gegevens opschrijven van Pakjegemak punt
- Bij adresgegevens het boxje aanvinken om een ander afleveradres in te vullen
- Juiste Pakjegemak adres invullen bij het afleveradres
- Bestelling verder afronden en verzenden